NFZ wprowadza komunikację elektroniczną

Eliza Kwapińska

Autor: Eliza Kwapińska

Dodano: 22 maja 2019
Komunikacja elektroniczna w placówce medycznej

Przejście na komunikację elektroniczną i zminimalizowanie papierowego obiegu dokumentacji podczas kontroli prowadzonych przez NFZ to ważna zmiana w tej procedurze. Sprawdź, czy taki sposób komunikacji uprości, przyspieszy i obniży koszty przeprowadzania kontroli.

Od 1 czerwca podczas kontroli komunikacja między Prezesem Narodowego Funduszu Zdrowia, kontrolerami bądź pracownikami Funduszu niebędącymi kontrolerami a podmiotem kontrolowanym będzie się odbywać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 2 pkt 5 ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną).Jakie dokumenty będą przesyłane e-mailem?

Pozostało jeszcze 79 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Eliza Kwapińska

Autor: Eliza Kwapińska

radca prawny, prowadzi Kancelarię Radcy Prawnego Leks.Med. w Kielcach, specjalista z zakresu prawa medycznego, cywilnego i gospodarczego. Ma doświadczenie zdobyte w pracy na rzecz NFZ. Obecnie prowadzi obsługę prawną dla wielu podmiotów leczniczych. Ma doświadczenie w kontraktowaniu świadczeń NFZ, sporządzaniu umów, prowadzeniu sporów sądowych i postępowań sądowo administracyjnych.
wiper-pixel