Zakaz reklamy – jak go nie złamać

Dodano: 4 września 2018

Zakazu reklamy usług medycznych nie wprowadzono przez przypadek. Dzięki temu pacjent wybiera lekarza ze względu na jego dorobek, a nie na krzykliwą reklamę, którą zobaczył kilkadziesiąt razy. Wbrew pozorom nie musi to być ograniczeniem dla placówki medycznej. Oto wskazówki, jak informować o działalności placówki w sposób niekomercyjny.

Zaczynając współpracę z mediami, należy pamiętać, że żaden dziennikarz nie opublikuje informacji prasowej, która brzmi jak reklama. Szuka ciekawego tematu na artykuł, ale maili z propozycjami dostaje od kilkudziesięciu do kilkuset dziennie. Pisząc o wyjeździe doktora Nowaka, nie można więc skupiać się wyłącznie na jego osobie. Warto opisać sytuację dzieci w Indiach, działania Lekarzy bez Granic w tym kraju i uzupełnić tekst wypowiedziami pediatry. Dlaczego zdecydował się na wyjazd? Z kim wyjeżdża? Które miasta i wioski będzie odwiedzać?

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel