Pracodawco, zbuduj skutecznie swój wizerunek

Dodano: 4 września 2018

Do budowania wizerunku placówki medycznej jako pracodawcy można wykorzystywać bardzo proste mechanizmy. Na dobrej opinii powinno zależeć nie tylko dyrekcji. To w końcu pracownicy kreują pozytywny lub negatywny wizerunek swojego pracodawcy. Jak zaangażować się w działania komunikacyjne, które go poprawią?

Studenci uczelni medycznych już od pierwszego roku wiedzą, gdzie chcieliby pracować po zakończeniu studiów. Jednak mają świadomość, że to wcale nie będzie takie proste, ponieważ w wybieranych przez nich miejscach każdy chciałby robić medyczną karierę. Ośrodki te są znane, bo genialnie potrafią komunikować o swoich osiągnięciach i wybitnych fachowcach. Często robią to z myślą o przyszłych pracownikach. Medycyna jest sztuką, ale jest nią także informowanie o tym, że jej wymiar i rozwój, dorównuje często sztukom pięknym.

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel