Poznaj uzdrawiający wpływ komunikacji

Dodano: 4 września 2018

Pacjent marzy o tym, by trafić do troskliwego lekarza, który wykaże się empatią. Wtedy łatwiej mu poddać się leczeniu i przekonać się, że trafił w dobre ręce. Jak menedżerowie mogą kształtować taką postawę u swoich lekarzy?

W poczekalni jednej z klinik, pielęgniarka przytula i uspokaja zestresowaną partnerkę operowanego mężczyzny. W czasie przeprowadzania zabiegu przeszczepiania włosów, chirurg nie tylko sam śpiewa, ale jeszcze zachęca do tego pacjenta – śpiewaka operowego. Podczas wizyty kontrolnej, po przeprowadzonej operacji plastycznej , lekarz nie tylko rozmawia z pacjentką, ale także pyta jej synka, jak mu się teraz podoba mamusia. To nie sceny z popularnych seriali medycznych, a z prawdziwych klinik działających w Polsce.

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel