Jak zadbać o samopoczucie pacjenta

Dodano: 4 września 2018

Czy wiadomo, gdzie tak naprawdę zaczyna się komunikacja z pacjentem? W ulotce reklamowej? W artykule prasowym? A może w Internecie? Tak naprawdę, najważniejszą, kluczową kwestią jest pierwszy kontakt z placówką. Jest on jak spotkanie z innym człowiekiem: pierwsze dobre wrażenie możemy zrobić tylko raz.

Wyobraź sobie, że wchodzisz do szpitala, w którym poczujesz się jak klient salonu SPA. Zaraz przy wejściu podejdzie do ciebie uśmiechnięta, sympatyczna pani, która będzie chciała wiedzieć, czym może ci służyć. Zaproponuje a, że sprawdzi, czy specjalista, do którego chcesz się dostać, jest u siebie w gabinecie, a jeśli okaże się, że trzeba chwilę poczekać, zapyta, czy mam ochotę napić się kawy. Siądziesz na miękkiej sofie w… właśnie, wcale nie poczujesz się jak w poczekalni. Przyjemne oświetlenie, a w ścianie pomalowanej na łagodny kolor, obok materiałów dotyczących oferowanych przez klinikę usług – kolorowe magazyny. W jednej chwili wyparuje z ciebie stres, zagłębisz się w lekturę kolorowego magazynu, mając pełne zaufanie do tego, że pani Agata (tak, tak, pani zdążyła mi się przedstawić) poinformuje cię o przyjściu lekarza tak szybko, jak tylko będzie on dostępny. Pomyślisz, czy nie pomyliłeś adresu? Czy to na pewno to samo miejsce, które kojarzyło ci się z niezbyt przyjemnie?

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel