Jak wzmocnić zaufanie w oczach pacjentów

Dodano: 4 września 2018

Podejście bazujące na trosce o pacjenta i wzmocnieniu zaufania do ośrodka w powiązaniu z postawą firmy, która woli zrezygnować z jednorazowego zysku, upewniając się, że dana usługa jest potrzebna konkretnej osobie to metoda warta wdrożenia w placówkach medycznych. Sprawdź, jak sprawić, by wiarygodność lekarzy, rzetelność i troska o zdrowie stały priorytetem.

Pomysłów na funkcjonowanie na konkurencyjnym rynku może być tak wiele, jak podmiotów. Jedni stawiają na niższe niż u konkurencji ceny, a niekoniecznie wówczas na wysoką jakość, bardziej orientują się na masowość (wiele jednorazowych wizyt, badań, zabiegów niż zabieganie o długofalowe relacje bazujące na wysokiej dbałości o klienta).

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel