Jak ulepszyć komunikację z pacjentem

Dodano: 4 września 2018

Z większym czy mniejszym oporem, ale zdecydowana większość placówek uznaje konieczność działań w zakresie marketingu i public relations. Dotyczy to zarówno sytuacji kryzysowych, podejmowania działań promocyjnych, jak i samej budowy wizerunku placówki. Sprawdź, dlaczego warto je podejmować i i rozwijać kompetencje w tym zakresie.

Wielu menedżerów przeszło szkolenia z marketingu i wizerunku, wiele placówek ma swoich specjalistów ds. marketingu bądź korzysta z pomocy zewnętrznych. Komunikujemy światu swoje sukcesy, potrzeby, zmiany. W czasach, gdy komunikacja mobilna jest chlebem powszednim, a media społecznościowe oczywistością, od kilku dobrych lat wciąż jest niemało środowisk, gdzie prowadzenie działań nie tylko promocyjnych, ale informacyjnych jest trudne i właściwie nie ma pomysłu, jak zmienić taką sytuację.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel