Jak planować kampanię public relations

Dodano: 4 września 2018

Poranny wywiad w telewizji śniadaniowej, czołówka dodatku w ogólnopolskim dzienniku, półgodzinna audycja radiowa – a to wszystko z powodu zakupu fotela do badań. Niemożliwe? Wręcz przeciwnie. Oto kilka skutecznych wskazówek, jak zadbać o rozgłos placówki.

Proszę sobie wyobrazić zarządzającego dużym szpitalem położniczo-ginekologicznym, który właśnie kupił dla pacjentek nowoczesne fotele do badań. Wygodne, miękkie, jakby ktoś stworzył je niemal z myślą o relaksie. Miękka skóra fotela dopasowuje się do kształtu ciała pacjentek, a ich ustawienie reguluje się za pomocą podręcznych przycisków. Urządzenia delikatnie masują plecy, dzięki czemu pacjentki nawet nie czują przeprowadzanego badania. Wizyta po raz pierwszy w historii przestaje być krępująca. Zrelaksowaną pacjentkę lepiej się bada. Prawda?

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel