Jak docierać do nowych pacjentów

Dodano: 4 września 2018

Zarządzając placówką medyczną, podejmujesz decyzje związane z kształtowaniem wizerunku w społeczności lokalnej, w zależności od specjalizacji czy unikatowości twojej oferty na tle konkurencji w danym województwie. Sprawdź, jak skutecznie budować lojalność wśród obecnych i nowych pacjentów.

Niejednokrotnie powielasz wypróbowany schemat działań – gdy nie modyfikujesz oferty usługowej, nie znasz zmieniających się potrzeb rynku i nie monitorujesz ofert konkurencji. Brakuje ci konfrontacji z drugą stroną, feedbacku od potencjalnych pacjentów, których chciałbyś widzieć w poczekalni. A co gorsza – nie tak rzadko błędnie definiujesz, kim właściwie jest twój klient i o kogo powinieneś zabiegać.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel