Co sprawdzić, zlecając usługi marketingu

Dodano: 4 września 2018

Rynek usług medycznych poszerza się z roku na rok; otwierają się kolejne kliniki specjalistyczne czy centra medyczne. O ile zachowujemy czujność na starcie naszej działalności, monitorujemy oferty konkurencji i ich poczynania, o tyle po roku czy dwóch okazuje się, że bez konkretnych działań marketingowych, wizerunkowych trudno nam się przebić do świadomości nowych klientów. Czy warto je podejmować samodzielnie?

Niejednokrotnie stajemy przed dylematem, czy posiłkować się wsparciem specjalistów z zewnątrz czy podstawić na wewnętrzny marketing? Bez względu na to, czy prowadzimy małe przedsięwzięcie medyczne czy sieciowe centrum, otwarcie na działania marketingowe zależy od podejścia decydentów do marketingu, ich (czy jego) świadomości, jaką rolę odgrywa marketing i public relations oraz świadomość, że wartością jest ustawiczne konsekwentne kształtowanie marki, a nie doraźne działania, mocno przypadkowe czy sezonowe, gdy wygospodarujemy ekstra budżet lub mamy przysłowiowy nóż na gardle (z braku klientów).

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

wiper-pixel