Zapowiedzi konferencji

20 września, Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Częstochowa 2018

Podczas kongresu eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

6 września, Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Wrocław 2018

Podczas kongresu eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

14 czerwca, Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Łódź 2018

Podczas kongresu eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

Rozwój kompetencji zarządczych

Akademia Menedżera 44: Czy możesz się reklamować jako „najlepszy”

„Najlepsi specjaliści”, „najnowsze zabiegi”, „najbardziej zaawansowana technologicznie przychodnia”, „Nr 1 w Polsce”, „najwyższa skuteczność leczenia” - to określenia chętnie wykorzystywane przez placówki medyczne. Sprawdź, w jaki sposób zgodnie z prawem możesz informować o swoich usługach.

Akademia Menedżera 43: Jak budować komunikację z pacjentami

Gdy komunikacja mobilna jest chlebem powszednim, a media społecznościowe oczywistością, wciąż są takie placówki medyczne, gdzie prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych jest trudne i właściwie nie ma pomysłu, jak zmienić taką sytuację. Sprawdź, co możesz zyskać, podejmując działania marketingowe i public relations. 

Akademia Menedżera 42: Jak edukować o zdrowiu

Od lat placówki medyczne, dietetycy, fizjoterapeuci czy trenerzy personalni wykorzystują edukowanie o zdrowiu do tworzenia i wzmacniania wizerunku swojej marki usługowej. Sprawdź, jak uczynić z tego atut placówki.