Znaczenie komunikacji w dobie pandemii

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 3 czerwca 2020
Komunikacja z pacjentemami podczas epidemii

W czasie epidemii musisz zwrócić szczególną uwagę na sposób komunikacji z pacjentami – nie wystarczą tylko informacje na drzwiach przychodni i w Internecie. Koniecznie zadbaj o dostępność rejestracji telefonicznej, jeśli to możliwe, uruchom teleporady dla pacjentów. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić.

Ze względu na specyfikę funkcjonowania obecnie placówki medyczne to takie, które w ramach realizacji kontraktów NFZ przyjmują pacjentów z różnymi problemami zdrowotnymi bez zmian, takie, które wybrano jako wyspecjalizowane do obsługi pacjentów z COVID-19, i te, w tym przychodnie rejonowe i większość NZOZ-ów, które zamknięto do odwołania.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel