Menedżer pełni w firmie wiele ról, co wymaga nieustannego rozwoju i dokształcania się. Dowiedz się, jak zwiększać efektywność w pracy, lepiej zarządzać zespołem i swoją pracą. Rozwijaj swoje kompetencje zarówno czytając, jak i biorąc udział w konferencjach.

Zapowiedzi konferencji

Zobacz wszystkie dokumenty z działu Zapowiedzi konferencji »

Rozwój kompetencji zarządczych

Akademia Menedżera 56: Marka placówki – jak ją zmierzyć

Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać?

Akademia Menedżera 55: Czy marketing szeptany się opłaca

Działania marketingu szeptanego powinny być prowadzone w sposób etyczny. Nie ma tu miejsca na szkalowanie konkurencji, czy przekazywanie kłamliwych informacji. Ale pisanie o firmie w samych superlatywach również wzbudza podejrzenia czujnych internautów. Jak zatem je prowadzić?

Akademia Menedżera 54: Jak zwiększyć skuteczność działań digitalowych

Narzędzia digital pozwalają na szczegółową kontrolę danych, ruchu wewnętrznego i z zewnątrz, korelacji z mediami społecznościowymi, sprawdzania efektywności reklam itp. Wszystkie działania online są bowiem mierzalne i łatwo sprawdzić, co najbardziej interesuje pacjentów. Sprawdź, jak w pełni korzystać z potencjału tych narzędzi.

Zobacz wszystkie dokumenty z działu Rozwój kompetencji zarządczych »
wiper-pixel