Zapowiedzi konferencji

11 grudnia, Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Kraków 2018

Podczas kongresu eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

15 listopada, IV Kongres Zarządzania w Ochronie Zdrowia, Warszawa 2018

Podczas kongresu eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

25 października, Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Poznań 2018

Podczas kongresu eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

Rozwój kompetencji zarządczych

Akademia Menedżera 48: Dlaczego rozwijać inteligencję emocjonalną

Wybuchowy szef czy szefowa, nie panujący nad tym, co i jak mówi, nieprzewidywalny i o zmiennych nastrojach - to zmora pracowników w niejednej firmie. Bywa to także problemem szefa, gdy np. najzdolniejsza osoba w zespole nie panuje nad emocjami i jest przez to trudna we współpracy. W czym może pomóc praca nad inteligencją emocjonalną?

Akademia Menedżera 47: Jak rozwiązywać konflikty w placówce

Nie zawsze istnieje możliwość zrealizowania jednocześnie interesów obu stron, gdy każda z nich forsuje swoje rozwiązania. Nie zawsze sytuacje konfliktu mają podłoże merytoryczne – czasem po prostu konfrontacja biznesowa nie ma zbyt wiele wspólnego z racjonalnym argumentowaniem, bardziej ze ścieraniem się emocji. Jaką postawę możemy przyjąć w sytuacji konfliktowej?

Akademia Menedżera 46: Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

Nie tylko publiczne placówki medyczne, ale i te prywatne borykają się z powszechnym problemem niezrealizowanych wizyt pacjentów, którzy ich nie odwołali. To spory mankament organizacyjny dla placówki medycznej, ale i frustracja dla innych pacjentów, którzy na wizytę u lekarza muszą czekać dłużej, gdy grafik specjalisty jest wypełniony do cna. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.