Zapowiedzi konferencji

24 maja, IV Kongres Zarządzania w Ochronie Zdrowia, Katowice 2018

Podczas kongresu eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

14 czerwca, Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Łódź 2018

Podczas kongresu eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

26 kwietnia, Forum Menadżerów Służby Zdrowia, Białystok 2018

Podczas konferencji eksperci, którzy na co dzień zajmują się m.in. prawem i zarządzaniem w branży medycznej, podzielą się z uczestnikami forum swoją wiedzą i doświadczeniami. Ta wiedza w przyszłości pomoże podjąć najkorzystniejsze decyzje biznesowe, przybliży sposoby pozyskiwania finansów czy zarządzania personelem oraz placówką medyczną.

Rozwój kompetencji zarządczych

Akademia Menedżera 39: Jak zdiagnozować sytuację w placówce

Żeby coś skutecznie zmienić w placówce medycznej na lepsze, konieczna jest diagnoza stanu wyjściowego – ex post, która pozwoli Ci wyciągnąć wnioski, co wymaga naprawy, z czego lepiej zrezygnować, a na co postawić. Dowiedz się, jak ją przeprowadzić i na co zwrócić szczególną uwagę.

Akademia Menedżera 38: Dobry program promocji zdrowia – czyli jaki

Nie wszystkie programy z zakresu promocji zdrowia są skuteczne, nie wszystkie spełniają standardy wysokiej jakości, a co za tym idzie, nie przyczyniają się np. do rozwoju marki placówki. Z jakich elementów powinien być zbudowany dobry program? Czy warto angażować swoje siły i środki w programy wertykalne, czy raczej horyzontalne?

Akademia Menedżera 37: Jak mądrze chwalić pracowników w placówce 

Odpowiednio skonstruowana i przedstawiona pozytywna informacja zwrotna może zdecydować o tym, jak będzie wyglądał Twój zespół. Czy wartościowy dla placówki medycznej lekarz odejdzie, bo będzie czuł się niedoceniony bądź niesłusznie niekompetentny? Czy w zespole będzie panowała atmosfera rywalizacji, czy raczej współdziałania? Dowiedz się, jak zatrzymać najlepszych fachowców.