Jak bezpiecznie „odmrażać” działalność leczniczą

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 21 lipca 2020
Odmrażanie

Większość placówek medycznych, na czele z przychodniami rejonowymi i niepublicznymi centrami medycznymi, wciąż nie przyjmuje pacjentów inaczej niż w ramach telemedycyny, wystawiając e-recepty i e-zwolnienia. Wyzwanie związane z przyjmowaniem pacjentów w tradycyjny sposób podejmują coraz częściej prywatne gabinety lekarskie. Jak otwierać się na nowo w okresie „odmrażania” gospodarki, aby pacjenci czuli się bezpiecznie?

Wielu lekarzy czy właścicieli placówek medycznych stanęło przed koniecznością redukcji zatrudnienia (asystentki stomatologiczne, pracownicy rejestracji, pielęgniarki), co ma wpływ nie tylko na ograniczone planowanie rozwoju placówki w przyszłości, ale i frustracje byłych pracowników, mające przełożenie na opinie (np. online). Jednak gros placówek medycznych jest obecnie w sytuacji odmrażania działalności i stoi przed koniecznością skutecznego poinformowania o dostępności do usług medycznych – przede wszystkim dotarcia do osób najtrudniej dostępnych, czyli niekorzystających z Internetu, co najwyżej z SMS-ów albo jedynie z telefonu.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel