Jak rozwijać markę pracodawcy

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 24 lutego 2020
Kreowanie marki

Postrzeganie placówek medycznych przez pryzmat oceny miejsca pracy, a nie głównie oferty usługowej, staje się coraz bardziej istotne, a nawet kluczowe w sytuacji braków kadrowych i rynku pracownika. Sprawdź, jak budować i rozwijać markę usługodawcy jako pożądanego miejsca. Dla wielu podmiotów leczniczych to dziś konieczność.

Na ogół działania employer brandingowe mają na celu pozyskanie dobrych fachowców, ubiegając konkurencję. Są też okazją do inicjatyw komunikacyjnych. Pamiętajmy jednak, że tego rodzaju działania komunikacyjne nie mogą być kierowane jedynie na zewnątrz placówki. Często bowiem zapomina się o budowaniu marki pracodawcy w swoim zespole i poinformowaniu najpierw swojego zespołu o rozwoju, zmianach, sukcesach itp. Czasem warto uświadomić pracowników, w jakim zakresie, jako pracodawcy, dokładamy starań dbając o ludzi czy ich rozwój.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel