Jak rozwijać kreatywność u pracowników

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 30 stycznia 2020
jak rozwijać kreatywność u pracowników

Bycie kreatywnym dyrektorem placówki medycznej, otwartym na zatrudnianie pomysłowych specjalistów, zmiany, innowacyjność i rozwój, wymaga wiedzy, rozwoju kompetencji i odwagi, a także chęci ich wdrażania. Sprawdź, co jeszcze jest ważne.

Na stanowiska menedżerskie poszukuje się ludzi kreatywnych, którzy mają rozwinąć innowacyjność. Z natury nie lubimy zmian i odważnych decyzji, wszak trzeba za nie wziąć odpowiedzialność. Wszystko, co nowe i nieznane, budzi wiele obaw, szczególnie dla decydentów, którzy nie są pomysłodawcami i niekoniecznie identyfikują się z kreatywnymi pomysłami swoich menedżerów. Zatem realia wyglądają tak, że w działaniach wizerunkowych, np. komunikacji placówki w mediach społecznościowych, jest relatywnie największa szansa na kreatywność. W innych obszarach jest ona rzadka i bardzo zachowawcza.

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel