Jak analizować lojalność pacjentów

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 30 października 2019
Lojalność pacjentów

Wiedza o pacjentach i ich potrzebach oraz bieżące analizowanie struktury pacjentów daje konkretny ogląd sytuacji i pozwala na wyciągnięcie wniosków, które pomogą lepiej zarządzać placówką i relacjami z pacjentami. Jak zatem wartościować pacjentów na podstawie wielkości ich wydatków?

Wartość życiowa pacjenta (patient lifetime value) to ogólna zaktualizowana wartość zysku netto, jaki placówka osiągnie dzięki sprzedaży usług (ewentualnie – i produktów) danemu pojedynczemu pacjentowi w okresie, w którym korzysta on z usług tego NZOZ-u. W przypadku jednorazowej wizyty w placówce wartość życiowa pacjenta wynosi tyle, co zysk z tej wizyty.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel