Jak rozwinąć kompetencję zarządzania czasem

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 29 lipca 2019
Zarządzanie czasem

W realiach funkcjonowania placówki medycznej może zaistnieć wiele sytuacji trudnych do przewidzenia, które okazują się czasochłonne i wymuszają wiele kolejnych działań, rujnujących wcześniejszy harmonogram. Zarządzanie pracownikami i współpracownikami bywa trudnym wyzwaniem. Jak sobie z tym poradzić?

Nie wszyscy mają możliwość w pełni samodzielnej organizacji i zaplanowania zadań do wykonania, jakże często bowiem przełożony nagle narzuca kolejne obowiązki, gdzie to, co pilne niekoniecznie jest tożsame z tym, co ważne. Największy chaos, frustracje i niezdrowe emocje w takich sytuacjach wywołuje takie podejście do zawodowych wyzwań, gdy nie kończy się kolejnych zadań i zaczyna realizować nowe, które nagle wpadły na listę pilnych spraw do załatwienia. Problemy piętrzą się i nie bardzo wiadomo, czy i kiedy doczekają się finału.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel