Marka placówki – jak ją zmierzyć

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 20 maja 2019
Marka placówki medycznej

Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać?

Możesz szczycić się rosnącymi wynikami sprzedaży czy rosnącym udziałem w rynku, ale brand placówki wcale nie musi być równie silny. Być może skala działań (szerokość oferty) czy brak konkurencji w najbliższej okolicy (np. w przypadku jedynego podmiotu świadczącego usługi POZ) chwilowo zdominowały rynek, ale to nie oznacza, że taka placówka medyczna cieszy się uznaniem, jest wyłącznie dobrze kojarzona i umie tworzyć satysfakcjonujące relacje z pacjentami.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel