Portfolio usługowe placówki – od czego zacząć jego tworzenie

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 25 marca 2019
Placówka medyczna

Niestety nie zawsze w trakcie tworzenia strategii menedżerowie podejmują decyzję co do tworzenia oferty usługowej. Wówczas na ogół decydującą rolę odgrywają relacje ze znajomymi lekarzami, którzy zakładają placówkę. Czym to grozi?

Nie można mówić o nowoczesnym zarządzaniu i strategicznym podejściu do placówki, gdy decyzje dotyczące oferty usługowej nie wynikają z potrzeb pacjentów, trendów ani weryfikacji działań okolicznych konkurentów. Ale nierzadko potrzeba rozwoju jest duża i wykracza poza lokalny rynek. I np. są zakusy na pozyskanie nie tylko pacjentów z całego powiatu, gminy czy nawet województwa, a z zagranicy – gdy celem staje się turystyka medyczna.

Pozostało jeszcze 56 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel