Jak zmniejszyć liczbę skarg pacjentów

Anna  Wojtczyk

Autor: Anna Wojtczyk

Dodano: 25 marca 2019
Skargi pacjentów

Brak możliwości uzyskania pomocy medycznej w dniu zgłoszenia u lekarza rodzinnego, niezadowalająca obsługa pacjenta w rejestracji czy odmowa udzielenia informacji – to najczęstsze skargi pacjentów do Rzecznika Praw Pacjenta. Sprawdź, które z problemów można rozwiązać w prosty sposób, bez zaangażowania dodatkowych środków finansowych.

Rzecznik Praw Pacjenta opublikował raport dotyczący problematyki skarg kierowanych na infolinię Rzecznika. Raport obejmuje lata 2015-2018. W raporcie przedstawiono skargi pacjentów zgłaszane na infolinię Rzecznika. W dużej mierze materia tych skarg dotyczy oczekiwań pacjentów niezrealizowanych przez podmioty lecznicze. Pacjenci oczekują od personelu medycznego profesjonalizmu, udzielania świadczeń zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy medycznej i poszanowania ich praw, których są coraz bardziej świadomi.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Anna  Wojtczyk

Autor: Anna Wojtczyk

prawnik, doktor nauk prawnych, specjalista z zakresu zamówień publicznych
wiper-pixel