Jak komunikować się z pacjentami 

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 28 września 2018

Niekoniecznie komunikacja w obszarze B2B w placówkach medycznych przebiega w sposób satysfakcjonujący. Poza kontaktami bezpośrednimi (maile, telefony) prowadź przemyślane działania content marketingowe, na rzecz obecnych i potencjalnych partnerów. Sprawdź, jak to robić.

Gdy wiesz, z jakich kanałów komunikacji skorzystać, pojawia się dylemat - na jakiego rodzaju treści postawić. Przegląd, nawet pobieżny, tego, co publikują rozmaite placówki medyczne pokazuje, że są to treści niespójne, czasem pisane różnym językiem, ale komunikujące odmienne wartości marki placówki, treści niemierzalne – na co ma wpływ i miejsce publikacji i brak konkretnego celu działań komunikacyjnych, o których trudno powiedzieć, czy są możliwe do osiągnięcia.

Pozostało jeszcze 68 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel