Dyrektor placówki i lekarz muszą być partnerami pacjenta w procesie leczenia, a nie przeciwnikami po drugiej stronie niewidocznej granicy. Bezpośredni kontakt, także telefoniczny, jest najlepszym środkiem do realizacji wspólnego celu. Dowiedz się, w czym jeszcze tkwi recepta na sukces SPZOZ w Siematyczach. Rozmowa z ANDRZEJEM SZEWCZUKIEM, dyrektorem SP ZOZ w Siemiatyczach.
SPZOZ w Siemiatyczach w 2017 roku udzielił ponad 250 tys. różnych procedur medycznych, a zatem pracownicy nie szczędzą sił i środków, by zapewnić jak najlepszą jakość usług medycznych. Jaka jest recepta na sukces placówki i zadowolonych pacjentów?
Jesteśmy przede wszystkim po to, by leczyć i pomagać, zgodnie z najlepszą wiedzą medyczną i standardami w zakresie opieki nad pacjentami. Nie różnimy się znacznie od innych powiatowych placówek medycznych, jednak staramy się sprostać oczekiwaniom pacjentów, a oni to doceniają. Jako przykład mogę podać, że nasi lekarze, w przychodni przyszpitalnej, przyjmują czasem do godziny 21.00, by nie odesłać nikogo z przysłowiowym „kwitkiem”.
Przejdź do Moja strefa i sprawdź swoje e-wydania
Poznaj ofertę kliknij w poniższy guzik
lub zadzwoń 22 518 29 29