Chcemy być partnerami dla pacjentów

Magdalena Pokrzycka-Walczak

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 28 września 2018

Dyrektor placówki i lekarz muszą być partnerami pacjenta w procesie leczenia, a nie przeciwnikami po drugiej stronie niewidocznej granicy. Bezpośredni kontakt, także telefoniczny, jest najlepszym środkiem do realizacji wspólnego celu. Dowiedz się, w czym jeszcze tkwi recepta na sukces SPZOZ w Siematyczach. Rozmowa z ANDRZEJEM SZEWCZUKIEM, dyrektorem SP ZOZ w Siemiatyczach.

SPZOZ w Siemiatyczach w 2017 roku udzielił ponad 250 tys. różnych procedur medycznych, a zatem pracownicy nie szczędzą sił i środków, by zapewnić jak najlepszą jakość usług medycznych. Jaka jest recepta na sukces placówki i zadowolonych pacjentów?

Jesteśmy przede wszystkim po to, by leczyć i pomagać, zgodnie z najlepszą wiedzą medyczną i standardami w zakresie opieki nad pacjentami. Nie różnimy się znacznie od innych powiatowych placówek medycznych, jednak staramy się sprostać oczekiwaniom pacjentów, a oni to doceniają. Jako przykład mogę podać, że nasi lekarze, w przychodni przyszpitalnej, przyjmują czasem do godziny 21.00, by nie odesłać nikogo z przysłowiowym „kwitkiem”.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Magdalena Pokrzycka-Walczak

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

dziennikarka specjalizująca się w tematyce ochrony zdrowia i funduszy unijnych
wiper-pixel