Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 18 sierpnia 2018

Nie tylko publiczne placówki medyczne, ale i te prywatne borykają się z powszechnym problemem niezrealizowanych wizyt pacjentów, którzy ich nie odwołali. To spory mankament organizacyjny dla placówki medycznej, ale i frustracja dla innych pacjentów, którzy na wizytę u lekarza muszą czekać dłużej, gdy grafik specjalisty jest wypełniony do cna. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.

W placówkach medycznych, gdzie lekarzy rozlicza się za zrealizowane wizyty, sfrustrowani są również oni, tracąc cenny czas na bezowocne oczekiwanie w gabinecie. Niejednokrotnie taki system rozliczeń czasu pracy przy powtarzających się rezygnacji pacjenta prowadzi ostatecznie do rezygnacji z pracy lekarza. W przypadku prywatnych gabinetów to konkretne straty finansowe, do kilku tysięcy miesięcznie, które trzeba jakoś zrekompensować (np. niestety podnosząc ceny).

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel