Jak obsługiwać pacjentów-seniorów

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 25 lipca 2018

Obsługa osób starszych wymaga nie tylko dostosowanego języka przekazu, wyraźnej, powiększonej czcionki materiałów informacyjnych, lecz także poświęcenia czasu i uwagi w trakcie obsługi – od recepcji czy infolinii po sam kontakt ze specjalistą. Sprawdź, co jeszcze można zrobić.

Osoby starsze to największa i rosnąca grupa pacjentów, za to stosunkowo najbardziej lojalna - przywiązana do znanych sobie miejsc, usytuowanych w pobliżu ich domów, lecz w przypadku usług płatnych cechująca się wysoką cenową elastycznością popytu w obrębie swojej okolicy. To osoby chętnie śledzące promocje, ale także konfrontujące jakość obsługi ze środowiskową grupą odniesienia (sąsiedzi, znajomi, rodzina), a w swoim środowisku bardzo opiniotwórcze. Warto o tym pamiętać, nie traktując pacjentów tylko przez pryzmat portfela.

Pozostało jeszcze 53 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel