Kiedy możesz stosować rozmowy dyscyplinujące

Sebastian Kryczka

Autor: Sebastian Kryczka

Dodano: 26 maja 2018

Zapewnienie właściwego funkcjonowania placówki medycznej jest kluczowe dla właściwego wypełniania jej zadań. Dobra organizacja to jedno, a postępowanie personelu to drugie. Oba elementy muszą współgrać. Uchybienia leżące po stronie pracowników mogą być regulowane za pomocą stosowania kar. Czasem jednak lepszym i skuteczniejszym rozwiązaniem może okazać się rozmowa dyscyplinująca. Sprawdź, jak się do niej przygotować i kiedy ją stosować.

Każda osoba wchodząca w skład personelu placówki medycznej powinna należycie wywiązywać się ze swoich obowiązków wynikających z umówionej pracy. Dużo w tym względzie zależy od zakresu zadań i funkcji, jaką się pełni, co przekłada się na rodzaj odpowiedzialności. Inne konsekwencje będą w przypadku błędu medycznego decydującego o ludzkim życiu, a inne związane z niewywiązaniem się z obowiązku osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości na terenie placówki.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Sebastian Kryczka

Autor: Sebastian Kryczka

prawnik, absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii (Zakład Prawa Pracy) Uniwersytetu Wrocławskiego. Od 2002 roku zajmuje się problematyką prawa pracy i zagadnieniami związanymi z działalnością kontrolno-nadzorczą sprawowaną przez Państwową Inspekcję Pracy. Współpracował m.in. z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Dolnośląską Komisją Ochrony Pracy. Jest m.in. współautorem komentarza do Kodeksu pracy, autorem komentarza do ustawy o PIP i komentarzy do kilkunastu rozporządzeń wykonawczych do Kodeksu pracy.
wiper-pixel