Jak budować komunikację z pacjentami

Gdy komunikacja mobilna jest chlebem powszednim, a media społecznościowe oczywistością, wciąż są takie placówki medyczne, gdzie prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych jest trudne i właściwie nie ma pomysłu, jak zmienić taką sytuację. Sprawdź, co możesz zyskać, podejmując działania marketingowe i public relations. 

Czy dotarcie z informacją np. o warsztatach dla położnych może być skuteczne, gdy dociera ona z urzędu czy fundacji jedynie e-mailem, którego treści nikt nie przekazuje, zaś personel w wieku 50+ nie korzysta z mediów elektronicznych? W ilu miejscach obowiązuje wciąż telefon, faks i list pocztowy, których skuteczność też jest wątpliwa, gdy pracownicy pracują w systemie zmianowym, poza placówką – u pacjentów, nie mają okazji osobiście odbierać telefonu, wykonując swoje obowiązki itd. Podobnie w drugą stronę - sami organizując kampanie prozdrowotne, w ramach działań PR, niejednokrotnie spotykamy się z barierą bezpośredniego dostępu do odbiorcy, brakiem odpowiedzi zwrotnej czy jakiejkolwiek reakcji. Czasem wystarczy przyjrzeć się specyfice komunikacji wewnątrz firmy, by poznać odpowiedź na pytanie, skąd bierze się brak otwartości na stosowanie nowych narzędzi czy brak zaufania do odbiorcy.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Zarządzanie placówką medyczną
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Zarządzanie placówką medyczną

ZOBACZ OFERTĘ