Doceń znaczenie rejestracji medycznej

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 25 maja 2018

Personelem pierwszego kontaktu z pacjentem jest przede wszystkim obsługa w rejestracji. Często od rejestratorek bowiem zależy, czy pacjent chętnie skorzysta z usług danej przychodni czy kliniki i uzyska szczegółową informację. Na co zwracać uwagę, szkoląc ten personel?

Częstym problemem w pracy rejestracji jest niewłaściwe zarządzanie placówką. Zazwyczaj brakuje w niej pracownika, który zajmuje się wyłącznie obsługą w recepcji. Inni zaś wyznaczają swoim podwładnym w recepcji jedynie proste cele – prowadzenie dokumentacji przy rejestrowaniu i utrzymywanie spokoju umożliwiającego pracę specjalistom poza rejestracją. Jakie jeszcze zachowania szczególnie są rażące dla pacjentów?

Pozostało jeszcze 60 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Marta Chalimoniuk-Nowak

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

audytor, ewaluator, trener biznesu, doradca strategiczny, publicystka
wiper-pixel