Jak prowadzić listę oczekujących

Dorota Kaczmarczyk-Szczurek

Autor: Dorota Kaczmarczyk-Szczurek

Dodano: 8 maja 2018

Placówki medyczne nie zawsze wpisują pacjentów na listę oczekujących zgodnie z kolejnością zgłoszeń, gdyż biorą pod uwagę również inne okoliczności. W praktyce problemów nastręcza także długi czas oczekiwania na udzielenie świadczeń. Sprawdź, jak sobie poradzić z tymi problemami.

Do poradni specjalistycznej zgłosił się pacjent z pilnym skierowaniem, a czas oczekiwania do lekarza wynosi 2 lata. Rejestratorka ma wątpliwość, jak w takiej sytuacji prowadzić listę oczekujących, czy czas oczekiwania może być proporcjonalnie długi, a wyznaczony termin np. za pół roku? Czy jednak obowiązkiem świadczeniodawcy jest umieszczenie świadczeniobiorcy na liście oczekujących na udzielenie świadczenia opieki zdrowotnej jako kolejnego przypadku „pilnego”, ale przed wszystkimi przypadkami oznaczonymi jako „stabilne”?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Dorota Kaczmarczyk-Szczurek

Autor: Dorota Kaczmarczyk-Szczurek

radca prawny, Kancelaria Dorota Kaczmarczyk-Szczurek w Krakowie
wiper-pixel