Jak zdobyć lojalnych pacjentów - 5 wskazówek

Paweł F. Nowak

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 7 kwietnia 2018

To nie wykształcenie menedżera, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu/placówki wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług. Sprawdź, jak je rozwijać.

Dzięki Twoim miękkim kompetencjom pacjenci powracają, przyprowadzają najbliższych i są skłonni skorzystać z innych, dodatkowo płatnych usług. Aby tak się stało, musisz budować lojalność na jakości wykonywanych usług, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb pacjentów. Dlaczego ludzie niekoniecznie są skłonni przywiązywać się do jednego specjalisty? Powodów może być wiele, ale zazwyczaj wcale nie chodzi o zbyt wysoką cenę, a nawet jej stosunek do jakości. Powodem bardzo często jest niestety niska jakość obsługi. Zdobędziesz lojalność pacjenta, gdy wcielisz w życie pięć istotnych wskazówek.

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Paweł F. Nowak

Autor: Paweł F. Nowak

Specjalista w zakresie edukacji zdrowotnej i treningu zdrowotnego. Adiunkt w Katedrze Metodyki Wychowania Fizycznego, Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej Autor publikacji naukowych i książek z dziedziny promocji zdrowia, edukacji zdrowotnej, treningu zdrowotnego i sportu rekreacyjnego.
wiper-pixel