7 reguł postępowania w sytuacji kryzysowej

Radosław Tymiński

Autor: Radosław Tymiński

Dodano: 5 kwietnia 2018

Kryzysy mogą nas zaskoczyć. Jak zatem powinien zachować się lekarz/menedżer w sytuacji, z którą - z racji uwarunkowań społecznych i prawnych - wielokrotnie w ciągu swojego życia może się zderzyć.

Daj sobie czas. Zanim zrobisz coś, czego nie będzie można już cofnąć, możesz dać sobie czas. W przypadku mediów możesz powiedzieć: „Teraz nie mogę rozmawiać, zapraszam jutro o 10.30”.

Pozostało jeszcze 78 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Radosław Tymiński

Autor: Radosław Tymiński

radca prawny i doktor nauk prawnych. Od kilku lat zajmuje się tematyką praw lekarzy oraz obrony lekarzy w sprawach sądowych, prowadzi blog prawalekarzy.pl
wiper-pixel