5 istotnych postanowień każdej umowy o dyżur telefoniczny

Radosław Tymiński

Autor: Radosław Tymiński

Dodano: 12 lutego 2018

Ostatnio zwróciło się do mnie dwóch lekarzy, którzy chcą zawrzeć umowę z podmiotem leczniczym na pełnienie dyżurów pod telefonem. Odpowiadając na tę prośbę, wskazuję 5 istotnych kwestii, które moim zdaniem powinny się znaleźć w każdej umowie o pełnienie dyżuru pod telefonem. Oto one.

1. Zawsze wskaż numer lekarza, pod którym można wezwać go na dyżur, a unikniesz nieporozumień co do numeru, pod którym powinien przebywać lekarz.

2. Wezwanie zleceniobiorcy do podmiotu leczniczego potwierdzaj SMS-em. SMS wysyłaj do lekarza najpóźniej w ciągu 5 minut od wezwania telefonicznego – w ten sposób unikniesz wątpliwości, czy lekarza wzywano do szpitala czy nie.

Pozostało jeszcze 64 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Radosław Tymiński

Autor: Radosław Tymiński

radca prawny i doktor nauk prawnych. Od kilku lat zajmuje się tematyką praw lekarzy oraz obrony lekarzy w sprawach sądowych, prowadzi blog prawalekarzy.pl
wiper-pixel