Dobry program promocji zdrowia – czyli jaki

Paweł F. Nowak

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 10 stycznia 2018

Nie wszystkie programy z zakresu promocji zdrowia są skuteczne, nie wszystkie spełniają standardy wysokiej jakości, a co za tym idzie, nie przyczyniają się np. do rozwoju marki placówki. Z jakich elementów powinien być zbudowany dobry program? Czy warto angażować swoje siły i środki w programy wertykalne czy raczej horyzontalne?

Wiele instytucji, podmiotów publicznych, jak i prywatnych oferuje placówkom medycznym programy z zakresu promocji zdrowia. Realizacja dobrego programu to szansa na skuteczne, pożyteczne społecznie działania, a także kształtowanie wizerunku placówki odpowiedzialnej, kreującej zdrowie, zdrowy styl życia.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Paweł F. Nowak

Autor: Paweł F. Nowak

Specjalista w zakresie edukacji zdrowotnej i treningu zdrowotnego. Adiunkt w Katedrze Metodyki Wychowania Fizycznego, Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej Autor publikacji naukowych i książek z dziedziny promocji zdrowia, edukacji zdrowotnej, treningu zdrowotnego i sportu rekreacyjnego.
wiper-pixel