Kiedy włączać ekspertów do budowania wizerunku

Paweł F. Nowak

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 22 listopada 2017

Na konkurencyjnym rynku usług medycznych coraz trudniej skutecznie się wyróżnić. Świetna infrastruktura czy nowocześnie wyposażone gabinety już nie wystarczą. Liczą się wysokiej klasy specjaliści, pasjonaci, gotowi z zaangażowaniem włączać się w działania tworzące wizerunek placówki. W co warto ich zaangażować?

Wśród specjalistów w branży panuje przekonanie, że to twarde kompetencje stanowią o eksperckości, która jest kluczem do sukcesu i to ona powinna być w największym stopniu wyceniana na rynku. Jednak warto mieć na uwadze, że pacjenci w nieco inny, sposób postrzegają eksperckość pracowników ochrony zdrowia.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub aktywuj testowy dostęp.

Paweł F. Nowak

Autor: Paweł F. Nowak

Specjalista w zakresie edukacji zdrowotnej i treningu zdrowotnego. Adiunkt w Katedrze Metodyki Wychowania Fizycznego, Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej Autor publikacji naukowych i książek z dziedziny promocji zdrowia, edukacji zdrowotnej, treningu zdrowotnego i sportu rekreacyjnego.
wiper-pixel